Oportunitate unică pentru studenții din ultimul an de facultate sau masteranzii din Republica Moldova! Aceștia au ocazia să câștige un curs online la prestigioasele universități americane Harvard și Stanford. Tot ce trebuie să facă este să se înscrie la competiția ideilor Disrupt Camp, organizată de Philip Morris International pentru tinerii din Moldova, Georgia și Armenia. Cei care vor trece procesul de selecție, vor forma 20 de echipe care se vor lupta pentru marele premiu.
Cum devii participant?
La Disrupt Camp pot participa studenții din ultimul an de facultate și masteranzii care cunosc limba engleză și își fac studiile în diverse domenii precum tehnologia informației, marketing, business, științe economice și comunicare.
Pentru a participa, tinerii trebuie să-și expedieze CV-ul AICI până pe 28 februarie și să treacă etapa de selecție. Startul Disrupt Camp va fi dat pe 28 martie, iar competiția va avea loc online.
Din cele 20 de echipe de participanți, trei vor deveni câștigătoare, iar toți membrii acestora vor fi premiați. Locul I le va oferi tinerilor posibilitatea de a urma un curs online la universitățile Stanford sau Harvard. Membrii echipei clasate pe cea de-a doua poziție, vor primi MacBook-uri, iar cei de pe locul trei – ceasuri inteligente Apple Watch.
Ce vei face la Disrupt Camp?
Disrupt Camp are la bază principiile unui hackathon. Asta ar însemna că scopul participanților este să lucreze în echipă și să colaboreze eficient pentru a genera idei într-un anumit domeniu. Pe perioada de desfășurare a competiției, adică de pe 28 martie și până pe 3 iunie, alături de participanți vor fi mentorii, care îi vor ajuta pe tineri să își folosească la maxim aptitudinile.
La Disrupt Camp 2022, participanții vor fi repartizați în 20 de echipe internaționale care vor lucra la patru proiecte din domeniile: știință și inovație, servicii pentru clienți, recrutare de talente și sustenabilitate.
Știință și inovație
Astăzi, companiile mari își propun să creeze un viitor mai bun îmbrățișând noile tehnologii și inovațiile. Orice schimbare este posibilă atunci când necesitatea acesteia este conștientizată de către consumatori și societate. În cadrul proiectului, vei avea posibilitatea să vii cu soluții inovative pentru a valorifica la maxim potențialul companiei pentru a crea un viitor mai bun.
Servicii pentru clienți
În cadrul proiectul va trebui să oferi soluții pentru serviciile destinate consumatorilor, în condițiile în care, în secolul XXI, orice companie vizionară își centrează activitatea pe clienți. Satisfacția consumatorului față de produsele și serviciile companiei este decisivă pentru dezvoltarea ei. Tot consumatorul este cel care dictează trendurile, prin așteptările sale sau prin feedback-ul pe care îl oferă.
Recrutare de talente
Dezvoltarea unei companii și transformarea unui domeniu depind în primul rând de calitatea oamenilor care lucrează pentru aceasta. În cadrul proiectului, va trebui să oferi soluții inovative de recrutare a noi talente, potențiali profesioniști, care să poată crește împreună cu compania.
Sustenabilitate
Acționând astăzi, decizi viitorul unei noi generații. Sustenabilitatea unei afaceri reprezintă provocarea secolului XXI. Companiile vizionare investesc în informarea consumatorilor și formarea unui comportament responsabil față de mediul. În cadrul acestui proiect, va trebuie să oferi soluții pentru a reduce amprenta produselor companiei asupra mediului.
Grăbește-te! Înscrierile se închid pe 28 februarie!
Sursa: agora.md