• Ultimile stiri
  • Politică
  • Social
  • Economic
  • Externe
  • Life & style
Arhive
  • iulie 2025
  • iunie 2025
  • mai 2025
  • aprilie 2025
  • martie 2025
  • februarie 2025
  • ianuarie 2025
  • decembrie 2024
  • noiembrie 2024
  • octombrie 2024
  • septembrie 2024
  • august 2024
  • iulie 2024
  • iunie 2024
  • mai 2024
  • aprilie 2024
  • martie 2024
  • februarie 2024
  • ianuarie 2024
  • decembrie 2023
  • noiembrie 2023
  • octombrie 2023
  • septembrie 2023
  • august 2023
  • iulie 2023
  • iunie 2023
  • mai 2023
  • aprilie 2023
  • martie 2023
  • februarie 2023
  • ianuarie 2023
  • decembrie 2022
  • noiembrie 2022
  • octombrie 2022
  • septembrie 2022
  • august 2022
  • iulie 2022
  • iunie 2022
  • mai 2022
  • aprilie 2022
  • martie 2022
  • februarie 2022
  • ianuarie 2022
  • decembrie 2021
  • noiembrie 2021
  • octombrie 2021
  • septembrie 2021
  • august 2021
  • iulie 2021
  • iunie 2021
  • mai 2021
  • aprilie 2021
  • martie 2021
  • februarie 2021
  • ianuarie 2021
  • decembrie 2020
  • noiembrie 2020
  • octombrie 2020
  • septembrie 2020
  • august 2020
  • iulie 2020
  • iunie 2020
  • mai 2020
  • aprilie 2020
  • martie 2020
  • noiembrie 2019
Good News
Good News
  • Ultimile stiri
  • Politică
  • Social
  • Economic
  • Externe
  • Life & style
  • Politică

Studiu Intellect Group: Cum se împart preferințele de băuturi în rândul alegătorilor moldoveni

  • 23 iulie 2024
  • 2 minute read
Total
0
Shares
0
0
0

Un studiu realizat de compania de cercetări politice și consultanță Intellect Group privind preferințele în materie de băuturi ale electoratului diferiților candidați a dezvăluit detalii interesante despre caracterul alegătorilor și a contribuit la o mai bună înțelegere a publicului țintă al fiecărui candidat.

Maia Sandu, Vasile Tarlev, Irina Vlah și Alexandr Stoianoglo:

  • Vin de casă (51,1%, 50,0%, 47,9% și 45,8%): Majoritatea alegătorilor lor apreciază valorile tradiționale și orientarea către familie. Acest lucru indică faptul că campaniile sunt axate pe stabilitate și tradiții culturale.
  • Detalii speciale: Vasile Tarlev are un procent ridicat de alegători care preferă vinul roșu și alb (14,3% fiecare), ceea ce sugerează atragerea unui spectru mai larg de alegători, inclusiv cei care preferă opțiuni mai moderne și accesibile. Irina Vlah are o preferință mai mare pentru băuturi tari (12,5%), indicând grupuri sociale mai diverse în electoratul său.

Vladimir Voronin și Ilan Șor:

  • Nu consum alcool (20,7% și 21,6%): Cel mai ridicat procent de abstinenți dintre alegătorii determinați, subliniind orientarea lor către un electorat cu convingeri personale mai stricte.
  • Vin de casă (44,8% și 40,0%): Valorile tradiționale rămân semnificative.
  • Detalii speciale: Vladimir Voronin are un procent ridicat de alegători care nu pot răspunde (10,3%).

Renato Usatîi și Ion Chicu:

  • Șampanie (14,3% și 38,0%): Alegătorii lor includ o audiență liberală și tânără.
  • Nu consum alcool (20,5% și 35,0%): Atrag, de asemenea, o parte semnificativă de alegători conservatori.
  • Detalii speciale: Ion Chicu atrage o audiență mai tânără și liberală datorită preferinței ridicate pentru șampanie (38,0%). Totuși, aceasta sugerează că campania sa este orientată spre un segment îngust de electorat și ar trebui să considere extinderea focusului către grupuri electorale mai largi.

Andrei Năstase:

  • Vin alb (33,0%) și vin roșu (30,1%): Un procent ridicat de alegători preferă vinurile din comerț, indicând un electorat cu preferințe mai moderne și urbane.

Astfel, cunoașterea preferințelor electoratului candidaților dezvăluie nu doar strategiile lor electorale actuale, dar și oportunități de extindere și îmbunătățire a campaniilor. Luând în considerare preferințele diferitelor grupuri sociale, candidații pot adapta mai bine mesajele și oferi programe mai atractive pentru o audiență mai largă.

Total
0
Shares
Share 0
Tweet 0
Share 0
Share 0
Previous Article
  • Politică
  • Social

Parlamentul sărbătorește 30 de ani de la adoptarea Constituției cu o expoziție tematică

  • 22 iulie 2024
Detalii
Next Article
  • Politică

Analiza Intellect Group: Incertitudinea și polarizarea în referendumul pentru UE

  • 23 iulie 2024
Detalii
Știri conexe
Detalii

AUR Moldova va lansa o campanie activă de promovare a Unirii în toate regiunile țării

  • 6 iulie 2025
Detalii

Ion Chicu: „Funcționarii PAS iau salarii din împrumuturi, cetățenii rămân cu umilința”

  • 6 iulie 2025
Detalii

Muntean: „Alegerile trebuie să fie pentru toți moldovenii – inclusiv cei de pe malul stâng”

  • 5 iulie 2025
Detalii

Alexandr Stoianoglo: „Moldova nu se conduce cu discursuri în engleză și miniștri care văd satele doar din avion”

  • 5 iulie 2025
Detalii

Lidera „Moldova Mare” critică implicarea Mitropoliei Basarabiei în agende unioniste

  • 4 iulie 2025
Detalii

LIVE// Summitul Republica Moldova – Uniunea Europeană

  • 4 iulie 2025

Lasă un răspuns Anulează răspunsul

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

RLIVE TV

Articole recente
  • AUR Moldova va lansa o campanie activă de promovare a Unirii în toate regiunile țării
  • Ion Chicu: „Funcționarii PAS iau salarii din împrumuturi, cetățenii rămân cu umilința”
  • Chelsea merge în semifinalele Cupei Mondiale a Cluburilor
  • Muntean: „Alegerile trebuie să fie pentru toți moldovenii – inclusiv cei de pe malul stâng”
  • Alexandr Stoianoglo: „Moldova nu se conduce cu discursuri în engleză și miniștri care văd satele doar din avion”
Comentarii recente
  • Două medalii de bronz pentru lotul național de para powerlifting la Cupa Mondială din Beijing - Observatorul de Nord la Două medalii de bronz pentru lotul național de para powerlifting la Cupa Mondială din Beijing
  • Gita la Ion Chicu: Retorica despre trupe străine afectează PIB-ul și climatul investițional
  • anton la Blocul Alternativa reacționează la acuzațiile PAS: „Minciuni și manipulări grosolane”
  • deratizatorul la Blocul Alternativa reacționează la acuzațiile PAS: „Minciuni și manipulări grosolane”
  • Eugen la „Moldova Mare” solicită reluarea dialogului diplomatic privind Bugeacul de Sud
Recomandate
  • AUR Moldova va lansa o campanie activă de promovare a Unirii în toate regiunile țării
    • 6 iulie 2025
  • Ion Chicu: „Funcționarii PAS iau salarii din împrumuturi, cetățenii rămân cu umilința”
    • 6 iulie 2025
  • Chelsea merge în semifinalele Cupei Mondiale a Cluburilor
    • 5 iulie 2025
  • Muntean: „Alegerile trebuie să fie pentru toți moldovenii – inclusiv cei de pe malul stâng”
    • 5 iulie 2025
  • Alexandr Stoianoglo: „Moldova nu se conduce cu discursuri în engleză și miniștri care văd satele doar din avion”
    • 5 iulie 2025
Good News
  • Ultimile stiri
  • Politică
  • Social
  • Economic
  • Externe
  • Life & style
GoodNews, portalul care îți aduce doze zilnice de istorii motivante,
realizări remarcabile și inițiative pozitive.
Descoperă o perspectivă proaspătă asupra știrilor,
unde optimismul și speranța sunt la ele acasă.

© 2025 - GOOD NEWS | Developed by: INTELLECT GROUP

Input your search keywords and press Enter.