Un Ferrari BR20 a fost creat la comandă pentru unul dintre cei mai fideli fani ai brandului. La baza acestuia stă modelul GTC4Lusso, dar cu îmbunătățiri considerabile, precum un nou acoperiș coupe, iar caroseria și interiorul au fost remodelate pentru a include unele dintre elementele de stil ale Ferrari-urilor din anii 1950 și 1960.
Cea mai vizibilă schimbare de design între GTC4Lusso și BR20 este noul acoperiș coupe, care înlocuiește partea din spate a mașinii. Alte modificări includ un set de faruri mai înguste, care au fost fixate în față mai jos pentru a face ca capota să pară mai lungă. Ferrari spune că acest lucru a fost făcut pentru a aduce unele dintre elemente de design de la cele mai faimoase mașini GT cu motor V12, cum ar fi 410 Superamerica și 500 Superfast.

Există, de asemenea, o nouă grilă de radiator cu o inserție din fibră de carbon, o bară de protecție frontală reproiectată cu prize triunghiulare și o nouă capotă cu ieșiri mari de aer pentru a ajuta la răcirea motorului. De asemenea, sunt câteva extensii din fibră de carbon la pragurile laterale și un difuzor masiv. Jantele din aliaj de 20 de inch sunt de asemenea unice.
Acest model de Ferrari poate să atingă în 3,4 secunde o viteză de până la 62 mph (mile/oră) sau 100 km/h.

Interiorul acestui BR20 a fost creat după gustul clientului în nuanțe de maro închis, scaunele sport fiind îmbrăcate în piele.

În partea posterioară a cabinei s-a folosit lemn de stejar şi fibră de carbon.

Fiecare mașină din Proiecte Speciale durează aproximativ un an pentru a fi construită, de la începutul clientului până la proiectele de proiectare, dolari de stil și în cele din urmă fabricarea unei unice.
Crearea unui proiect special, precum este BR20, poate dura aproximativ un an: de la conceptul clientului, până la proiectele designerilor și construirea propriu-zisă. Deoarece cei de la Ferrari nu au făcut public prețul acestui unicat, specialiștii presupun că ar fi vorba de milioane.
Sursa: ea.md