Specialiști în domeniul marketingului cu experiență în promovarea vinurilor vor analiza în cadrul unui webinar, pe data de 26 august, care sunt cele mai eficiente modalități și instrumente de promovare aplicabile acestui produs.
Producerea vinului este un proces complex și frumos, însă să obții un produs calitativ este doar prima parte a procesului. La fel de important este să știi cum să faci să ajungă vinul din vinărie în paharul consumatorului. Poți avea un vin absolut extraordinar, dar cum îl faci pe consumator să îl cumpere?
Marketingul vinului nu a fost niciodată o sarcină simplă, iar în timp, odată cu creșterea importanței mediului digital pentru viața de zi cu zi a cumpărătorilor, a devenit și mai complicată. Este crucial pentru companiile producătoare de vin să elaboreze strategii complexe de promovare, cu utilizare echilibrată a tururor potențialelor instrumente, atât online, cât și offline, studiind preferințele consumatorilor și asigurându-se că modul în care comunică despre produsul lor corespunde cu acestea.
Subiectul va fi dezbătut de speakeri din cele trei țări participante la proiectul transfrontalier WINET: Moldova, Romania și Bulgaria. Reprezentând Moldova, Directorul Oficiului Național al Viei și Vinurilor, Cristina Frolov, dar și Specialistul în marketing al oficiului, Parascovia Ignat, vor analiza experința țării noastre, dar și vor povesti despre brandul de țară Wine of Moldova. Ioana Bidian Micu, consultant în domeniul marektingului și Diana Pavelescu, sommelier, vor studia modalitățile de promovare utilizate de companiile din Romania, în timp ce exemple din campaniile de marketing utilizate în Bulgaria ne va oferi sommelierul Marin Atanasov.
In cadrul proiectului WINET, finanțat de către Uniunea Europeană, care are drept scop sporirea cooperării și comerțului între producătorii din trei țări ale Bazinului Mării Negre, Moldova, Romania și Bulgaria, vor fi organizate un șir de vizite de schimb de experință, evenimente online, dar și conferința internațională WINET.